Jest to zestaw z segmentu Payware.
Sklep VirtualRailroads - Zobacz
BR 111 wraz z wagonem sterowniczym i wagonami piętrowymi - Zobacz
Koszt: 20 €
Strona wizualna:
Ekipa vR wywiązała się pod tym kątem wzorowo - elektrowóz jest bardzo dopracowany, z wielką dbałością wykonane są oznaczenia i wybrane elementy.
Kabina maszynisty BR 111 i wagonu sterowniczego BDbzf odwzorowana jest prawidłowo i wygląda doskonale.
Kabina maszynisty BR 111 i wagonu sterowniczego BDbzf odwzorowana jest prawidłowo i wygląda doskonale.
Modele wagonów również reprezentują wysoką jakość, posiadają animacje otwierania/zamykania drzwi i mają wymodelowane wnętrze, które jest oświetlone w nocy.
Strona dźwiękowa:
Tutaj kolejny majstersztyk. Środowisko dźwiękowe nadaje kapitalny klimat podczas prowadzenia BR 111. Zacznijmy od świetnie stworzonych odgłosów stukotu kół, przejazdu na rozjazdach, czy dynamicznie zmieniających się dźwiękach pracy silnika i jazdy podczas rozwijanej prędkości.
Do tego dochodzą takie smaczki jak - praca wentylatorów, czy uruchamiająca się sprężarka.
Wagon sterowniczy i wagony pasażerskie także prezentują należytą klasę pod względem dźwiękowym, na uwagę zwraca alarm zamykania drzwi i oczywiście czego nie mogło zabraknąć - gwizdka do odjazdu. Strona dźwiękowa elektrowozu, wagonu sterowniczego i wagonów pasażerskich wypada po prostu rewelacyjnie.
Do tego dochodzą takie smaczki jak - praca wentylatorów, czy uruchamiająca się sprężarka.
Wagon sterowniczy i wagony pasażerskie także prezentują należytą klasę pod względem dźwiękowym, na uwagę zwraca alarm zamykania drzwi i oczywiście czego nie mogło zabraknąć - gwizdka do odjazdu. Strona dźwiękowa elektrowozu, wagonu sterowniczego i wagonów pasażerskich wypada po prostu rewelacyjnie.
Ważne cechy zestawu BR 111:
Produkty VirtualRailroads, zwłaszcza seria Expert Line cechuje się zwiększonym realizmem:
- Lokomotywa wyposażona jest w system SIFA, PZB 90 (praca w trzech typach).
- Praca wycieraczek jest regulowana (ciągła, 4, 7 i 12 sek.).
- Możliwość oświetlenia kabiny.
- Światło reflektorów również podlega regulacji.
- Można dać dwa rodzaje sygnału (krótki i długi).
- Możliwość podniesienia, opuszczenia pantografów.
- Ręczna kontrola otwierania/zamykania drzwi (TAV).
- Cyfrowo-świetlna tablica kierunkowa.
- Regulacja rolet.
- Dynamiczne numery lokomotywy.
- Dynamiczne numery lokomotywy.
- Elektrowóz może pracować w dwóch układach:
Pierwszy to ZWS - Zeitmultiplexe Wendezugsteuerung (Push-Pull) - lokomotywa pracuje z wagonem sterowniczym.
Drugi układ pracy to ZDS - Zeitmultiplexe Doppeltraktionssteuerung - czyli praca dwóch sprzęgniętych z sobą lokomotyw BR 111.
- Właściwości pociągowe i hamulcowe - BR 111 prowadzi się całkiem przyjemnie. Posiadamy hamulec pneumatyczny, elektryczny i lokomotywy.
Moc elektrowozu to 3700 kW, maksymalną prędkość jaką możemy osiągnąć to 160 km/h. Musimy pamiętać o ręcznym uruchomieniu wentylatorów, które chłodzą silnik przed jego przegrzaniem. Należy także uważać aby nie przekroczyć wartości 420 A, w przeciwnym razie uszkodzimy lokomotywę i staniemy w szczerym polu. Dla ułatwienia do zestawu otrzymujemy instrukcję obsługi w formacie pdf, w której poruszona jest istotna problematyka.
Suma summarum...
Zestaw BR 111 jest niezwykle kuszący, stanowi on wręcz pozycję obowiązkową zaraz obok legendy Deutsche Bahn czyli BR 103 (również do nabycia w sklepie vR).
Modele prezentują wyśmienitą jakość pod kątem wizualnym jak i dźwiękowym.
Co najważniejsze, wreszcie możemy odczuć zwiększony realizm (jazdy, SIFA i PZB 90).
Jazda BR 111 na szlaku to czysta przyjemność, dopiero teraz można poczuć kwintesencję symulacji. Po przesiadce do modeli vR z serii Expert Line nie wraca się już raczej do zwykłych i prostych modeli. To świadczy tylko o tym, że produkt vR wytycza całkiem nowe oblicze i wymiar dla symulatora Railworks Train Simulator. Praktycznie wszystko przemawia na korzyść tego zestawu, który wart jest każdych wydanych pieniędzy.
Moc elektrowozu to 3700 kW, maksymalną prędkość jaką możemy osiągnąć to 160 km/h. Musimy pamiętać o ręcznym uruchomieniu wentylatorów, które chłodzą silnik przed jego przegrzaniem. Należy także uważać aby nie przekroczyć wartości 420 A, w przeciwnym razie uszkodzimy lokomotywę i staniemy w szczerym polu. Dla ułatwienia do zestawu otrzymujemy instrukcję obsługi w formacie pdf, w której poruszona jest istotna problematyka.
Suma summarum...
Zestaw BR 111 jest niezwykle kuszący, stanowi on wręcz pozycję obowiązkową zaraz obok legendy Deutsche Bahn czyli BR 103 (również do nabycia w sklepie vR).
Modele prezentują wyśmienitą jakość pod kątem wizualnym jak i dźwiękowym.
Co najważniejsze, wreszcie możemy odczuć zwiększony realizm (jazdy, SIFA i PZB 90).
Jazda BR 111 na szlaku to czysta przyjemność, dopiero teraz można poczuć kwintesencję symulacji. Po przesiadce do modeli vR z serii Expert Line nie wraca się już raczej do zwykłych i prostych modeli. To świadczy tylko o tym, że produkt vR wytycza całkiem nowe oblicze i wymiar dla symulatora Railworks Train Simulator. Praktycznie wszystko przemawia na korzyść tego zestawu, który wart jest każdych wydanych pieniędzy.